V škole som dostal špeciálnu triedu pre deti s vývinovými poruchami učenia, navyše zmiešané ročníky - 7. a 8.
Polovica triedy (siedmaci) mala predo mnou tiež učiteľku z Teach for Slovakia a celkom dobre vybudované učebné návyky. Druhá polovica mala reputáciu najhoršej triedy na škole.
Hlavným cieľom prvého roku, bolo teda pracovať na vzťahoch v zmiešanej triede a popri tom ešte balancovať učivo pre dva rôzne ročníky počas jednej hodiny.
Boli tam náročné pasáže a ťažké chvíle, ale na konci roka sme vytvorili v našej triede veľmi silnú partiu, ktorá bola spolu aj na chate v Tatrách či na výlete v Bratislave. Žiaľ pre mojich vtedajších ôsmakov a niektorých ďalších ôsmakov to bol posledný rok školskej dochádzky, niektorí si išli dokončiť základné vzdelanie na SOŠku, niektorí skončili.
Siedmaci, ktorí mi ostali sa do ďalšieho roka spojili so šiestakmi, a vznikol nový zmiešaný ročník. Tento krát to šlo s kolektívom o niečo lepšie, keďže aj mladší žiaci čo k nám prišli mali vytvorené dobré pracovné návyky.
Cieľom bolo pracovať na mojich štyroch ôsmakoch, ktorí mali všetci štyria šancu dostať sa do deviatého ročníka. Začali sme robiť doučovania a prípravu na monitory.
Dnes je všetko na dobrej ceste, všetci 4 zrejme budú v deviatom ročníku. Spoločne hľadáme spôsoby, ako pokračovať v príprave na záver ich cesty základnou školou napriek karanténe.